06 czerwca 2012

JazzPRESS - czerwiec 2012


Ukazał się czerwcowy numer naszego  radiowego miesięcznika JazzPRESS. 



W numerze znajdziecie między innymi moje autorskie spojrzenie na nowy projekt Artura Dutkiewicza - "Mazurki". Recenzja samego albumu ukazała się w poprzednim, majowym numerze, znajdziecie ją również tutaj:


W maju to była gorąca nowość wydawnicza. Premierę płyty uświetnił specjalny koncert w Warszawe, z którego relację przeczytacie w najnowszym wydaniu naszego miesięcznika. Koncert z okazji premiery płyty to świetny pomysł, który należy podsunąć innym wykonawcom…

W maju rozmawiałem również przy muzyce z Agą Zaryan. Byłem też na koncertach Marcusa Millera, z którym udało mi się również przeprowadzić długą rozmowę, która wciąż czeka na opracowanie i z pewnością ukaże się w JazzPRESSie już niedługo. W numerze znajdziecie też relację z berlińskiego koncertu Bruce’a Sprinsteena z 30 maja… Było na nim 55 tysięcy fanów. To dziś nie zdarza się często.

Poza tym w czerwcowym wydaniu znajdziecie stałe pozycje. W Kanonie jazzu prezentujemy płyty: Cheta Bakera, Dextera Gordona Charliego Hadena i Joego Hendersona. Jest również podsumowanie płyt tygodnia z maja, a także wydarzenia i nowości płytowe, sesje nagraniowe i przewodnik koncertowy, w tym pierwsza część Przewodnika po letniej, festiwalowej Europie oraz prezentacje nowych audycji na falach RadioJAZZ.FM!

Jeśli o czymś zapomniałem, przeczytajcie sami…

JazzPRESS dostępny jest za darmo w wersji pdf: JazzPRESS.pdf
Wersja na czytniki Kindle: JazzPRESS Kindle Edition
Wersja w formacie epub: JazzPRESS epub

Brak komentarzy: