05 grudnia 2012

JazzPRESS – grudzień 2012

Biegnie czas nieubłaganie. Sam jestem stałym czytelnikiem kilku miesięczników. Zdarzają się takie miesiące, kiedy zanim sięgnę po najnowsze wydanie już pojawia się następne. Tak dzieje się z kilkoma tytułami. Czasem zastanawiam się, czy fakt, że przez miesiąc ciągle mam coś ciekawszego do przeczytania bierze się z nadmiaru tekstów najciekawszych, braku czasu, czy być może tego, że pismo, które czytam od lat już mnie tak nie interesuje, jak kiedyś.

Mam nadzieję, że dla wielu z Was, tych, którzy JazzPRESS systematycznie pobierają i zapisują w pamięci swoich komputerów i czytników ebooków to tylko brak czasu. Ja czytam każdy numer d pierwszej do ostatniej strony nie tylko z ciekawości, ale przede wszystkim w związku z niesłychanie ciekawymi tekstami moich redakcyjnych koleżanek i kolegów.

Pisuję do JazzPRESSu, czasem trochę więcej, czasem mniej, to zależy od wolnego czasu, pojawiających się tematów i pewnie jeszcze wielu innych czynników. Dla osoby piszącej do miesięcznika okres między wydaniami jest jeszcze krótszy niż dla Was – czytelników. Już dziś pracuję nad pomysłami na numer styczniowy i lutowy. No i nad tym, żeby na napisanie odpowiedniej ilości tekstów znaleźć czas…


Będąc myślami przy numerze styczniowym polecam Wam ten najnowszy – grudniowy, w którym znajdziecie mój okładkowy wywiad z Czarkiem Konradem, z którym rozmowę z pewnością będę już niedługo kontynuował, a także tradycyjnie – garść relacji z koncertów, wśród których zabrakło niestety tego, na który w tym roku czekałem najbardziej – wrocławskiego występu Ornette Colemana, który został niespodziewanie odwołany z zupełnie niezależnych od nikogo oprócz sił natury przyczyn zdrowotnych… Jest też skrót z płyt tygodnia z ostatnich tygodni. Poza tym wiele innych ciekawych materiałów redakcyjnych, w tym w szczególności wywiad z Grzegorzem Grzybem, a także rozmowy z Dorotą Miśkiewicz i Krystyną Stańko.

Grudniowy, najnowszy numer JazzPRESSu znajdziecie tutaj: JazzPRESS - Grudzień 2012

Brak komentarzy: